piątek, 17 czerwca 2016

bruk

Skoro podłoga w roomboxie, mimo małego wypadku przy pracy została w końcu skończona, pozostało mi zająć się jej częścią przed lokalową. Postawiłam na bruk. Zrobiony z wytłoczek na jajka. I tu należą się podziękowania wszystkim w pracy którzy tak dzielnie zbierali dla mnie jajeczne opakowania :)
 
Jednak po naklejeniu wyciętych "kamieni" stwierdziłam, że ich struktura nie do końca mi odpowiada. Z mieszanki kleju, farby akrylowej, drobnego pyłu kamiennego i piasku umieszałam błotną glajdę, którą następnie nałożyłam na każdy z "kamieni".


 malowanie i cieniowanie w toku...


 
Jeszcze tylko dodam drobne mchy, ziemię i kamyczki w miejsca między brukowymi kamieniami i mój chodnik będzie gotowy.
 

A przy wejściu mała zmiana - doszedł numer lokalu oraz lampka. Świeci, musicie mi uwierzyć na słowo :)


 
Pozdrawiam prawie wszystkich ;-)
Miłego weekendu,
Anna


4 komentarze:

  1. zachwycające te witryny sklepowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. A jak jest zrobiony ten baranek na ścianie bo szalenie mi się podoba?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to papier ścierny (gruby) położony na ścianę i pomalowany :)

      Usuń