niedziela, 8 kwietnia 2018

Krótka historia domków dla lalek, Muzeum Sztuk Użytkowych 07-04-2018

Wczoraj była piękna pogoda, zaliczyłam poranny spacer i udaną wizytę w Muzeum Sztuk Użytkowych w Poznaniu.

Tematem prelekcji w ramach cyklu: "Wielka mi sztuka!" była historia domków dla lalek. Spotkanie prowadził Pan Wojciech Lipowicz a swoje prezentacje przedstawiły Pani Doktor Magdalena Śniedziewska oraz K. Dopierała i Z. Dzwoniarska


 
 






 


 

 

 
 

 
Cieszę się ogromnie, że miałam okazję tam być. Bo choć domki dla lalek to moja pasja wstyd się przyznać, że niewiele o ich historii wiedziałam wcześniej. To było bardzo miłe spotkanie, mam nadzieję, że nie ostatnie.
 
A na koniec kilka rooboxów, które towarzyszyły prelekcji i trzy będące stałą ekspozycją muzeum.  


 


 
Salonik biedemeierowski   


 
Jadalnia klasycystyczna 



 
Sypialnia empirowa 


 
 

3 komentarze:

  1. Prawdziwe cudeńka. Szkoda, że mieszkam tak daleko. Chętnie bym wzięła udział w takim spotkaniu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post! Bardzo piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the article really helpful

    OdpowiedzUsuń