sobota, 18 kwietnia 2015

meble do sklepu

Zamknęłam bezdomkową. Przepraszam. Nie znosiłam tej nazwy. Musiałam. Poza tym nic się nie zmieniło i nadal kontynuuję pracę nad kwiaciarnią.
 
Dzisiaj porcja zdjęć jak z pięknych, nowych regałów sklepowych zrobić obdrapane, znaczone upływem czasu meble.
 
Uważam, że takie pasują bardziej do mojej kwiaciarni. Fajnie komponują się ze schodzoną i zniszczoną  miejscami podłogą.
 
Przecierki wykonane najprostszą metodą - ciemna lakierobejca, świeczka, biała farba i delikatny papier ścierny. Całość na koniec zabezpieczona woskiem (można użyć lakieru zamiast wosku).
 
I gotowe! Moje regały w opcji zniszczonej.


Dla przypomnienia jeszcze wersja przed malowaniem. Nie widać tego, ale kolorystyka zmieniła się z kremowej (delikatnie żółtej) na białą. Dodałam też delikatny dekor w postaci ozdób do paznokci, które następnie zamalowałam.
 
Przed:
Po:


W kwiaciarni znajdzie się miejsce również dla mojego pierwszego własnoręcznie wykonanego mebla - stolika (zwanego również bufetem, ołtarzem...). Teraz będzie małą ladą sklepową. Miałam w planach większą, ale po ustawieniu wszystkich mebelków okazało się, że za długa lada zagraca pomieszczenie. I dzięki temu mój mały, stary mebelek zmieni miejsce zamieszkania z pudełka na sklepik :)



Do kompletu doszła jeszcze półeczka na boczną ścianę. Pod nią planuję jeszcze zrobić wieszak na wstążki :)


I to by było na razie na tyle. Teraz zaczynam wypełniać sklepowe półki. Trzymajcie kciuki, bo strasznie dużo bibelotów mi potrzeba by zapełnić całą regałową ściankę.

Minimania :)

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. o tak, niech będzie pięknie:) Lubimy piękne!!

      Usuń
  2. A ja się tak przestraszyłam. Wchodze patrze blog usunięty. Piękne regały nie moge sue doczekać tego co na nich stanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiedziałam co z tego wyniknie. Cieszę się tylko, że mam wszystkie swoje posty. Działam dalej, choć pod nową nazwą :)

      Usuń
  3. Przyzwyczaiłam się do starej nazwy ale ta nowa bardzo mi się podoba. Mebelki są rewelacyjne, piękny ten stolik. Zapowiada się piękna kwiaciarnia aż się nie mogę doczekać.
    Powodzenia w hodowli kwiatów.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! I już lecę do Ciebie zobaczyć co nowego stworzyłaś :)

      Usuń
  4. W moim sklepie postawiłam na trochę bardziej nowoczesne i profesjonalne aranżacje. Znalazłam na stronie https://www.vonart.com.pl/ fajną ofertę mebli sklepowych i od nich też zamówiłam meble do mojego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda, ale ja wolę nowe meble :)

    OdpowiedzUsuń