sobota, 9 maja 2015

wielkie otwarcie

Ufffff.... skończyłam!!!! No prawie. Zabrakło wieńcy (dla umarlaków), ozdobnych torebek (do zakupów), nawilżanych chusteczek do nabłyszczania liści (dla Michała), a także bluszczyku na murze (dla mnie!). Ale co tam. Skończyłam!!! I zasłużyłam na wolny weekend :)

Zapraszam na wielkie otwarcie!




























 

 
Ufff... ale tego! Za pomoc w realizacji projektu dziękuję Agnieszce, Dorotce, Emilce, Maciejowi, Monice i Oli (w kolejności alfabetycznej, żeby nie było!) oraz wszystkim tym, którzy mocno mnie dopingowali i trzymali kciuki za kwiaciarnię <3

14 komentarzy:

  1. Cudowności nad cudownościami :)) Same ochy i achy z mojej strony :D Boszeeee jak ja zazdroszczę talentu i cierpliwości w tworzeniu tych miniaturek!!!Pozdrawiam serdecznie.Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita!:) Rozbroiły mnie kompletnie te wszystkie dopracowane detale i szczególiki - mistrzostwo świata, gratuluję:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Sprawiłaś mi bardzo dużą przyjemność wieszając obrazek ode mnie, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no powiem Ci szczerze, że bardzo chciałam mieć ich nawet kilkaw kwiaciarni, ale z miejscem było krucho. Na szczęście udało mi się trochę pokombinować :D

      Usuń
  4. Jestem pod wielkim, ogromnym wręcz, wrażeniem Twojej pracy! Kwiaciarnia jest wspaniała! Więcej nie napisze bo wracam do oglądania zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  5. do takiej kwiaciarni miło zaglądać po
    wielokroć - książka z ziołami zachwyca!

    jeszcze tylko jestem ciekawa Anny wśród
    tylu dóbr - najlepiej o zmierzchu - pod lampką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna po ogromie pracy nad sklepem odpoczywa :-)

      Usuń
  6. Ależ ona jest prześliczna! Aż się robi weselej :). Szczególnie urzekły mnie (poza pięknymi kwiatami oczywiście) maluśkie wstążeczki i torebki z nasionami... A tak w ogóle po zmianie nazwy bloga nie pojawiałaś mi się na liście nowych postów i dopiero dziś trafiłam tu z innego miejsca - a w międzyczasie tyle nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki!! I dodaj mnie koniecznie do listy! Przez tą zmianę tęsknię za moimi blogowymi przyjaciółmi!

      Usuń
  7. To jest absolutne mistrzostwo świata!!

    OdpowiedzUsuń