niedziela, 25 czerwca 2017

new roombox, part 1 - dinning room

New roombox, part 1 - dinning room
 
Mój nowy roombox to prezentacja skarbów zdobytych w ciągu ostatniego roku. Znajdziecie w nim prace wielu artystów: Gosi (róże i sałata), Dorotki (książki i latarenka), Carlotty (skrzynki). Ale także miniaturki od innych artystów, zakupione na Ebay, czy w Small Dreams (oświetlenie, szkło).
 
Mój wkład to ściany i podłoga. No dobra… jeszcze okna, rolety, stół, łóżko, regał, kominek i szafka pod telewizor… i osiem dni pracy. Dlatego właśnie wolę roomboxy od domków. Dwa weekendy i gotowe! :)

Dzisiaj część pierwsza. Jadalnia.
 
 sałata i róże od Gosi, krzesła - ebay



 kamienie za oknem - od Monika Ka


 książki od Minifanaberii, Moniki Korony-Beens i innych artystów (część produkcja własna :))

 skrzynki Cinen, butelki z Holandii, USA i Small Dreams, wkład kominkowy - Small Dreams

 
 kanapa - ebay

3 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym stole, piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj aż zobaczysz szafkę pod telewizor! To opalana sosna (a właściwie dymiona nad świeczką). Zafundowałam sobie romantyczny wieczór z zapalonymi świecami :)

      Usuń
    2. Miałam wladnie podpytywac jak osiągnęłas taki efekt:)-świetnie to wygląda!

      Usuń