poniedziałek, 26 czerwca 2017

new roombox, part 2 - bedroom

Dzisiaj kolejna część mojego apartamentu zwana sypialnianą.

I choć początkowo chciałam wygospodarować tu tylko przestrzeń do pracy z dużym biurkiem w kształtt litery L, półkami pełnymi segregatorów, dokumentów i projektów, to zmieniłam zdanie i upchałam do wnęki łóżko. Dzięki temu więcej moich skarbów ujrzało światło dzienne.

 

Kamienie do kominka dostałam od Moniki Ka
Reszta to zakupy; gitara od Izy, latarenka od Dorotki, krzesła i laptop z Ebay
Poduszki i narzutę zrobiła Agnieszka W.


 lampka na biurko i wkład kominkowy - Small Dreams

 

 

2 komentarze:

  1. Jak Ci się udaje takie rowniutkie skosy zrobić?!?:)
    Bardzo klimatyczny, a podłoga po prostu bajka!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) To było wyzwanie, ale i sama radość. Dawno nie robiłam żadnego roomboxa i z przyjemnością przystąpiłam do działania. Fajnie się pracowało nad tym projektem, bo z wyposażenia niewiele musiałam robić, większość miałam. Raz dwa i gotowe :)

      Usuń